Details





Titel:

6 FEBRUARI 2024. - Ministerieel besluit tot aanwijzing van gesubdelegeerde ordonnateurs van ontvangsten bij de Dienst Facilities van de algemene directie Brussel Synergie



Inhoudstafel:


Art. 1-4



Deze tekst heeft de volgende tekst(en) gewijzigd:



Uitvoeringsbesluit(en):



Artikels:

Artikel 1. De personeelsleden van rang A2, A3 en A4, bij de Dienst Facilities van de algemene directie Brussel Synergie van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, worden aangewezen als gesubdelegeerde ordonnateurs van ontvangsten voor de rekenplichtige van de ontvangsten die bevoegd is voor het beheren van de bankrekening met nummer BE72 0912 3109 1516, geopend bij de gewestelijke Kassier.

Art.2. De gesubdelegeerde ordonnateurs van ontvangsten worden aangewezen voor de bepaling van de ontvangsten voorzien in de volgende basisallocaties van de middelenbegroting van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest onder programma 110 "Diverse ontvangsten en terugbetalingen van ten onrechte betaalde sommen" van opdracht 01 "Algemene financiering", die onder de bevoegdheid van Dienst Facilities vallen.

Art.3. Dit besluit wordt van kracht op 01/09/2023.

Art. 4. Van dit besluit wordt een afschrift overgemaakt aan het Rekenhof, de bevoegde ordonnateur en de gewestelijke boekhouder.