Details





Titel:

25 OKTOBER 2021. - Ministerieel besluit tot aanwijzing van gesubdelegeerde ordonnateurs in uitgaven bij de directie Facilities van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel(NOTA : Raadpleging van vroegere versies vanaf 24-11-2021 en tekstbijwerking tot 29-02-2024)



Inhoudstafel:


Art. 1-6



Deze tekst heeft de volgende tekst(en) gewijzigd:



Uitvoeringsbesluit(en):



Artikels:

Artikel 1.[1 Als gesubdelegeerde ordonnateurs voor de uitgaven in de dienst Facilities worden aangewezen;
   1° de Directeur-Diensthoofd van rang A4 van de dienst Facilities binnen de GOB ;
   2° de personeelsleden van rang 3, met inbegrip van de personeelsleden die als zodanig optreden, en die zijn tewerkgesteld bij de Directies van Administratieve gebouwen, Vastgoed en Goederen en Diensten, binnen de dienst Facilities van de GOB;
   3° elke verantwoordelijke van de Directies Administratieve gebouwen, Vastgoed en Goederen en Diensten, binnen de dienst Facilities van de GOB.]1
  ----------
  (1)<MB 2024-02-06/07, art. 1, 002; Inwerkingtreding : 01-09-2023>

Art.2. De gesubdelegeerde ordonnateurs in uitgaven aangewezen in artikel 1 worden gemachtigd om de kredieten vast te leggen, de bestelbonnen te ondertekenen en de facturen van de uitgaven goed te keuren die werden aangerekend op de basisallocaties van de opdrachten 4 en 8 die vallen onder de missies van de directie Facilities tot een bedrag van 30.000 euro excl. btw per vastlegging, bestelbon of factuur.

Art.3. Binnen de beperkingen van de beschikbare kredieten wordt er aan in de artikel 1 vernoemde personeelsleden delegatie van bevoegdheid en van ondertekeningbevoegdheid verleend om de toekenning van voorschotten en de bijhorende uitgaven goed te keuren, ten gunste van de beheerder van de voorschotten, ten laste van de basisallocaties 04 002 0801 1211 en 08 001 0801 1211.

Art.4. De personeelsleden die in artikel 1 werden vernoemd stellen maandelijks een overzicht op van de goedgekeurde vastleggingen, bestelbonnen en facturen en bezorgen dit in de daaropvolgende maand aan de secretaris-generaal.

Art.5. Dit besluit treedt in werking op 01.11.2021

Art. 6. Van dit besluit wordt een afschrift overgemaakt aan het Rekenhof, aan de bevoegde ordonnateur en aan de gewestelijke boekhouder.