Artikels:
Artikel 1. De volgende organisatie wordt gemandateerd als Casemanager Zorg in het kader van de activeringstrajecten, zoals bedoeld in artikelen 7 en 8 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
HCO-nummer | Voorziening | Ondernemingsnummer |
201205 | Monnikenheide-Spectrum | 0411.515.075 |
Art.2.Het mandaat wordt toegekend voor de periode van 1 juli 2020 tot [1 30 juni 2023]1 met behoud van toepassing van artikel 12, tweede lid, van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
----------
(1)<VARIA 2023-03-27/14, art. 14, 002; Inwerkingtreding : 17-09-2023>
Art.3. De casemanager zorg voert de opdrachten uit vermeld in artikel 17 tot en met 19 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
Art.4. De casemanager zorg ontvangt van het Departement Welzijn, Volksgezondheid en Gezin per activeringstraject een compensatievergoeding onder de voorwaarden zoals vermeld in de artikelen 21 en 22 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
Art.5. De erkenning is niet overdraagbaar.
Art. 6. Dit besluit heeft uitwerking vanaf 1 juni 2021.
In toepassing van artikel 19, tweede lid, van de gecoördineerde wetten op de Raad van State wordt u ervan op de hoogte gesteld dat een verzoekschrift tot nietigverklaring bij de Raad van State kan worden ingediend tegen dit besluit.
Het verzoekschrift moet, gedateerd en ondertekend, vergezeld worden van het vereiste aantal eensluidend verklaarde afschriften en van een afschrift van het bestreden besluit en bevat:
- het opschrift `verzoekschrift tot nietigverklaring' als het niet eveneens een vordering tot schorsing bevat;
- de naam, hoedanigheid en woonplaats of zetel van de verzoekende partij, en in voorkomend geval, de gekozen woonplaats;
- het voorwerp van het beroep en een uiteenzetting van de feiten en de middelen;
- de naam en het adres van de verwerende partij.
De termijn voor het indienen van een beroep bij de Raad van State bedraagt 60 dagen vanaf deze publicatie in het Belgisch Staatsblad. Op hetzelfde ogenblik als zij haar verzoekschrift indient, stuurt de verzoekende partij een kopie daarvan ter informatie aan de verwerende partij. De verzoekende partij mag zich laten vertegenwoordigen of bijstaan door een advocaat.
De verzending naar de Raad van State gebeurt ofwel bij ter post aangetekende brief naar het volgende adres: Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, ofwel wordt het verzoekschrift ingediend volgens de elektronische procedure (zie daarvoor de rubriek "e-procedure" op de website van de Raad van State). Meer informatie vindt u op de website van de Raad van State: http://www.raadvst-consetat.be/, doorklikken naar `procedure' en dan naar `bestuursrechtspraak'.