Artikels:
Artikel 1. De volgende organisaties worden erkend als begeleider arbeidsmatige activiteiten, zoals bedoeld in artikel 46 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten :
HCO-nummer | Voorziening | Ondernemingsnummer |
2422 | OCMW Vleteren | 0216.770.551 |
2306 | OCMW Langemark-Poelkapelle | 0216.770.353 |
201171 | Vesta vzw Patershoek 4 9111 Belsele | 0415.298.669 |
Art.2. De erkenning gaat in op 1 januari 2021 en wordt toegekend voor een periode van vijf jaar zoals vermeld in artikel 46 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
Art.3. De begeleider arbeidsmatige activiteiten voert de opdrachten uit zoals vermeld in artikel 47 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten en artikel 12 van het ministerieel besluit tot uitvoering van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
Art.4. De begeleider arbeidsmatige activiteiten ontvangt van het Departement Welzijn, Volksgezondheid en Gezin per begeleide deelnemer arbeidsmatige activiteiten een subsidie onder de voorwaarden zoals vermeld in artikel 48 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
Art.5. De erkenning is niet overdraagbaar.
Art. 6. Dit besluit heeft uitwerking vanaf 1 januari 2021.
In toepassing van artikel 19, tweede lid, van de gecoördineerde wetten op de Raad van State wordt u ervan op de hoogte gesteld dat een verzoekschrift tot nietigverklaring bij de Raad van State kan worden ingediend tegen dit besluit.
Het verzoekschrift moet, gedateerd en ondertekend, vergezeld worden van het vereiste aantal eensluidend verklaarde afschriften en van een afschrift van het bestreden besluit en bevat:
- het opschrift `verzoekschrift tot nietigverklaring' als het niet eveneens een vordering tot schorsing bevat;
- de naam, hoedanigheid en woonplaats of zetel van de verzoekende partij, en in voorkomend geval, de gekozen woonplaats;
- het voorwerp van het beroep en een uiteenzetting van de feiten en de middelen;
- de naam en het adres van de verwerende partij.
De termijn voor het indienen van een beroep bij de Raad van State bedraagt 60 dagen vanaf deze publicatie in het Belgisch Staatsblad. Op hetzelfde ogenblik als zij haar verzoekschrift indient, stuurt de verzoekende partij een kopie daarvan ter informatie aan de verwerende partij. De verzoekende partij mag zich laten vertegenwoordigen of bijstaan door een advocaat.
De verzending naar de Raad van State gebeurt ofwel bij ter post aangetekende brief naar het volgende adres: Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, ofwel wordt het verzoekschrift ingediend volgens de elektronische procedure (zie daarvoor de rubriek "e-procedure" op de website van de Raad van State). Meer informatie vindt u op de website van de Raad van State: http://www.raadvst-consetat.be/, doorklikken naar `procedure' en dan naar `bestuursrechtspraak'.