27 MAART 2020. - Besluit van de administrateur-generaal tot wijziging van artikel 5 en tot opheffing van artikel 6 van het besluit van de administrateur-generaal van 4 december 2019 tot delegatie van sommige bevoegdheden inzake zorg en gezondheid
Art. 1-3
Artikel 1. In artikel 5 van het besluit van de administrateur-generaal van 4 december 2019 tot delegatie van sommige bevoegdheden inzake zorg en gezondheid worden de volgende wijzigingen aangebracht:
1° punt 5° en punt 6° worden opgeheven;
2° paragraaf 2 wordt vervangen door wat volgt:
" § 2. De teamverantwoordelijke van de Stafdienst Communicatie en Coördinatie, de directeur ICT en de afdelingshoofden hebben voor materies die verband houden met hun stafdienst of afdeling, delegatie voor het ondertekenen van de besluiten van de administrateur-generaal met betrekking tot:
1° het verlenen of verlengen van vergunningen of erkenningen, conform de geldende regelgevingen, met inbegrip van het verlenen of verlengen van vergunningen of erkenningen onder bijzondere voorwaarden, met uitzondering van het uiten van het voornemen tot weigering of het weigeren van vergunningen of erkenningen;
2° het wijzigen van vergunningen of erkenningen op vraag van een vergunde initiatiefnemer of erkende voorziening, conform de geldende regelgevingen, met inbegrip van het wijzigen, op vraag van een vergunde initiatiefnemer of erkende voorziening, van vergunningen of erkenningen onder bijzondere voorwaarden, met uitzondering van het uiten van het voornemen tot weigering of het weigeren van het wijzigen van vergunningen en erkenningen op vraag van de vergunde initiatiefnemer of erkende voorziening.".
Art.2. Artikel 6 van hetzelfde besluit wordt opgeheven.
Art. 3. Dit besluit wordt meegedeeld aan het Rekenhof.