27 FEBRUARI 2019. - Besluit van de secretaris-generaal tot erkenning van een mandaat als casemanager zorg vanaf 1 januari 2019
Art. 1-6
BIJLAGE.
Art. N
Artikel 1. De organisaties, die zijn opgenomen in de lijst als bijlage, worden gemandateerd als Casemanager Zorg in het kader van de activeringstrajecten, zoals bedoeld in artikelen 7 en 8 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
Art.2. Het mandaat wordt toegekend voor de periode van 1 januari 2019 tot 31 december 2023 met behoud van toepassing van artikel 12, tweede lid, van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
Art.3. De casemanager zorg voert de opdrachten uit vermeld in artikel 17 tot en met 19 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
Art.4. De casemanager zorg ontvangt van het Departement Welzijn, Volksgezondheid en Gezin per activeringstraject een compensatievergoeding onder de voorwaarden zoals vermeld in de artikelen 21 en 22 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.
Art.5. De erkenning is niet overdraagbaar.
Art.6. Dit besluit heeft uitwerking vanaf 1 januari 2019.
BIJLAGE.
Art. N. Bijlage: Lijst met gemandateerde casemanagers zorg
(Beeld niet opgenomen om technische redenen, zie B.St. van 15-03-2019, p. 27198)