24 MEI 2018. - Ministerieel besluit houdende uitvoering van artikel 15 en 16 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten(NOTA : Raadpleging van vroegere versies vanaf 08-06-2018 en tekstbijwerking tot 12-04-2023)
Art. 1-4
Artikel 1. De kandidaatstelling voor de functie casemanager werk, bepaald in artikel 15 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten, wordt ingediend aan de hand van het digitale aanvraagformulier binnen een termijn van 20 dagen na datum van de lancering van de oproep.
Het model van het digitale aanvraagformulier, bepaald in artikel 15 van het voormelde besluit, wordt aangehecht als bijlage bij dit besluit.
Art.2. De VDAB beoordeelt de aanvragen tot kandidaatstelling binnen een termijn van maximaal 20 dagen na het verstrijken van de termijn, vermeld in artikel 1, eerste lid.
Op voorstel van het advies van de VDAB kent de Vlaamse minister, bevoegd voor het tewerkstellingsbeleid, het mandaat van casemanager werk toe.
Art.3.Het mandaat van de casemanager werk eindigt op [1 30 juni 2023]1.
----------
(1)<MB 2023-03-29/01, art. 6, 002; Inwerkingtreding : 22-04-2023>
Art. 4. Dit besluit treedt in werking op 1 juni 2018.