15 APRIL 2016. - Ministerieel besluit tot het verlenen van handtekeningbevoegdheid in het kader van de intrekking, ongeldigverklaring en weigering van paspoorten, reisdocumenten en identiteitskaarten
Art. 1-3
Artikel 1. In het kader van de intrekking, ongeldigverklaring en weigering van de afgifte van een paspoort, reisdocument of identiteitskaart wordt handtekening-bevoegdheid gegeven aan de volgende ambtenaren van de FOD Buitenlandse Zaken, in de onderstaande volgorde:
- de Voorzitter van het Directiecomité
- de Directeur-generaal Consulaire Zaken
- de adjunct van de Directeur-generaal Consulaire Zaken
- het hoofd van de Directie Reis- en Identiteitsdocumenten
- de adjunct van het hoofd van de Directie Reis- en Identiteitsdocumenten
- het diensthoofd van de Dienst Monitoring bij de Directie Reis- en Identiteitsdocumenten
- het diensthoofd van de Dienst Individuele Dossiers & Nationale Regelgeving bij de Directie Reis- en Identiteitsdocumenten.
Art.2. Dit besluit treedt in werking op de dag van de publicatie in het Belgisch Staatsblad.
Art. 3. De Voorzitter van het Directiecomité is belast met de uitvoering van dit besluit.