Details

Numac
2005202449
Taal
NL
Type
Besluit
Publicatiedatum
25 oktober 2005
Datum inwerkingtreding
25-10-2005

20 JULI 2005. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot goedkeuring van de keuze van de variabelen en de formule voor de berekening van het sociaal-economisch indexcijfer van elke statistische sector met toepassing van artikel 4, § 1, van het decreet van 30 juni 1998 dat erop gericht is alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te geven, inzonderheid door de invoering van maatregelen voor positieve discriminatie (VERTALING). (NOTA : Opgeheven met ingang op een onbepaalde datum bij ) (NOTA : Raadpleging van vroegere versies vanaf 25-10-2005 en tekstbijwerking tot 09-07-2009)

Numac Titel
2005029289 30 SEPTEMBER 2005. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot vaststelling, in het secundair onderwijs, van de lijst van de inrichtingen of vestigingsplaatsen die voor positieve discriminatie in aanmerking komen en van de prioritaire inrichtingen of vestigingsplaatsen, met toepassing van artikel 4, § 4, van het decreet van 30 juni 1998 dat erop gericht is alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te geven, inzonderheid door de invoering van maatregelen voor positieve discriminatie (VERTALING). (NOTA : opgeheven met ingang op een onbepaalde datum bij ) (NOTA : Raadpleging van vroegere versies vanaf 19-01-2006 en tekstbijwerking tot 09-07-2009)
2005029292 30 SEPTEMBER 2005. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot vaststelling, in het basisonderwijs, van de lijst van de vestigingsplaatsen die voor positieve discriminatie in aanmerking komen met toepassing van artikel 4, § 4, van het decreet van 30 juni 1998 dat erop gericht is alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te geven, inzonderheid door de invoering van maatregelen voor positieve discriminatie (VERTALING). (NOTA : opgeheven met ingang op een onbepaalde datum bij ) (NOTA : Raadpleging van vroegere versies vanaf 19-01-2006 en tekstbijwerking tot 09-07-2009)
Even geduld, artikelen worden geladen…
Laden…